Flota
Flota
W naszej flocie znajdziesz auta przygotowane, tylko i wyłącznie, do profesjonalnego motosportu z najwyższej półki.
Toyota GR Yaris
260 koni mechanicznych. Napęd na 4 koła, szpery, 6-biegowa skrzynia biegów. Zawieszenie asfaltowe. Seryjne wnętrze.
Samochód przeznaczony do szkoleń sportowej jazdy po asfalcie. GR Yaris jest konstrukcją, zbudowaną przez oddział ToyotaGazzoRacing i przygotowany jest jako baza do samochodu Yaris WRC, startujący w Mistrzostwach Świata WRC. Jest jednym z najlepiej prowadzących się obecnie na świecie sportowych samochodów seryjnych.
Cena za dzienny trening 100 km:
od 6500 pln netto
KIA Ceed PRO Cup
150 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła, 5-biegowa skrzynia biegów.
ProCeed jest samochodem wyścigowym, który wiele lat sprawdzał się na torach wyścigowych w Polsce i Europie. Twarde, asfaltowe zawieszenie, niska waga pozwalają na bardzo precyzyjną jazdę, natomiast zestaw hamulcowy zatrzymuje Ceeda na bardzo krótkim dystansie. Klatka bezpieczeństwa, wyścigowe fotele oraz pasy. Korektor siły hamowania. CeedPro jest wykorzystywany przede wszystkim podczas asfaltowych szkoleń oraz treningów.
Cena za dzienny trening 100 km:
od 4500 pln netto
Subaru Impreza 2000
130 koni mechanicznych. Napęd na 4 koła, 5-biegowa skrzynia biegów. Zaawansowane zawieszenie szutrowe PROTLUM. Homologowana klatka bezpieczeństwa. Rajdowe fotele, pasy. Interkom STILO. Hydrauliczny hamulec ręczny.
Auto idealne na pierwszy kontakt z nawierzchnią szutrową. Bardzo łatwe w prowadzeniu dzięki idealnemu rozłożeniu środka ciężkości.
Cena za dzienny trening 100 km:
od 6000 pln netto
Audi A3 Proto
250 koni mechanicznych. Napęd na 4 koła, 5-biegowa skrzynia biegów. Specyfikacja rallycrosowa. Homologowana klatka bezpieczeństwa. Rajdowe fotele, pasy. Interkom STILO. Hydrauliczny hamulec ręczny.
Auto łatwe w prowadzeniu. Na hopach czuć cięższy przód, ale w zakręcie dzięki dobrze zestrojonym napędom idzie za ręką nawet w bardzo długich zakrętach.
Cena za dzienny trening 100 km:
od 7500 pln netto
BMW E46 Compact
250 koni mechanicznych. Napęd na tylną oś, 5 biegowa skrzynia biegów. Bardzo zaawansowana specyfikacja szutrowa. Ulubiona treningówka Colina. Wszystkie rajdowe homologacje. Rozbudowany system bezpieczeństwa – fotele, klatka, pasy, system gaśniczy. Interkom STILO. Hydrauliczny hamulec ręczny. Krótki układ kierowniczy.
Rajdówka bardzo czuła na gaz oraz bardzo wymagająca. Uczy wiele pokory, ale gdy przejdzie się z nią „na TY” i trzyma się jej zasad, odwdzięcza się bardzo szybką jazdą. Setup zawieszenia pozwala na bardzo dalekie skoki na hopach.
Cena za dzienny trening 100 km:
od 7500 pln netto
Maverick CanAm
180 koni mechanicznych, 720 kg wagi. Napęd na 4 koła, ale jest również możliwość przełączenia napędu na tył. Skrzynia automatyczna. Fotele oraz pasy półsportowe. Prosta klatka bezpieczeństwa. Największym potecjałem CanAm jest bardzo rozbudowane zawieszenie, które pozwala na bardzo dalekie skoki. Kuba Colin na jednej z hop bezawaryjnie poleciał na odległość 41 metrów.
Samochód bardzo łatwy w prowadzeniu. Już na pierwszym okrążeniu zapoznajesz się z nim jak z dobrym kumplem. Minusem tej konstrukcji jest łatwa przewracalność na wolnych ciasnych zakrętach. Przez łatwość prowadzenia jest to zestaw, który świetnie sprawdza się na eventach firmowych. Wsiadasz-jedziesz-lecisz 🙂
Cena za dzienny trening 100 km:
od 6000 pln netto
Peugeot 208 R2
Moc 190 koni mechanicznych, 1040 kg wagi. Napęd na przednie koła, 5-biegowa sekwencyjna skrzynia biegów.
Rajdówka w pełni profesjonalna. Jest jedną z najlepszych konstrukcji rajdowych ostatnich lat. Wygląda nie pozornie, natomiast w pełni regulowany setup zawieszenia, motor, skrzynia tworzą z 208 full profi rajdówkę. Mimo tego, że jest w przednim napędzie, to od 3 biegu zachowuje się jak czteronapędówka. Konstrukcja godna polecenia.
Cena za dzienny trening 100 km:
od 21 000 pln netto
Peugeot 208 Rally4
Moc 240 koni mechanicznych, silnik turbodoładowany, 1070 kg wagi. Napęd na przednie koła, 5-biegowa sekwencyjna skrzynia biegów.
208 Rally4 jest młodszym bratem sprawdzonej konstrukcji R2. Samochód, który zawieszeniowo, pożera nawet najgorsze partie szutrowe i asfaltowe pod względem nawierzchni. Fenomenalne prowadzenie. Pozycja za kierownicą, prawie jak w aucie R5, dzięki czemu kierowca ma bardzo dobre czucie auta, a co za tym idzie, łatwość prowadzenia, która przekłada się na super czas przejazdu na odcinku specjalnym.
Cena za dzienny trening 100 km:
od 30 000 pln netto
Ford Fiesta Rally3
260 koni mechanicznych, napęd na 4 koła, sekwencyjna skrzynia biegów, zawieszenie RIGER.
Auto w full specyfikacji rajdowej. Startujące na co dzień w Rajdowych Mistrzostwach Świata WRC3. Jest to obecnie jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie konstrukcji rajdowych na świecie.
Cena za dzienny trening 100 km:
od 47 000 pln netto